1.5.2013

שלי דהרי - חרוז ישן, תכשיט חדש

שוק הפשפשים ביפו עבר מתיחת פנים בשנים האחרונות, והתחדש במעצבים צעירים עם ניחוח וינטג׳ מתוק. אחת מהן היא שלי דהרי שהחנות היפייפיה שלה ברחוב רבי פנחס היא פשוט ממתק.


החנות של שלי דהרי בשוק הפשפשים

פנורמה של החנות
פנורמה של החנות - לחץ על התמונה להגדלה
אי אפשר שלא לחייך כשנכנסים לחנות, התכשיטים כמו גם המעצבת עצמה מלאים בהומור ושמחה שיחודיים רק לה. בחנות תוכלו למצוא תכשיטי עץ מעלפים, תכשיטים מחפתים ישנים משנות החמישים (אל תפספסו את טבעות החפתים המדהימות) ובכלל הצבעוניות פה היא שם המשחק.

טבעות חפתים


שלי שואבת השראה מכל מה שתמצאו מסביבכם, אבל שיחה איתה תבהיר לכם שהיא פשוט רואה את הדברים אחרת... היא מסתכלת על ארגז כלים ישן ומיד רואה איך היא הופכת אותו למעמד תכשיטים, כמו שאמן אמיתי יודע לעשות.
הרוח החיובית שהיא כבנאדם משרה על הסובבים אותה ניכרת בתכשיטים, הם פשוט גורמים לך אושר ברגע שמודדים אותם. החנות עצמה, שעוצבה ע״י שלי צריכה להיכלל במגזיני דיור למינהם, ולו רק בשל הדיוק שבו היא מעבירה את רוח התכשיטים. בכל פינה אליה תביטו בחנות תראו יצירתיות מתפרצת- בין אם זה קיר האימומים (אימומי נעליים ישנים עליהם נתלו התכשיטים) או קרני האייל המשמשות כמתלה או דווקא בקבוקי הזכוכית הישנים שמשלימים את התכשיטים באופן מעורר הערצה. 

התכשיטים של שלי דהרי


והסיפורים, טוב רק על זה אפשר לכתוב פוסט שלם... תכשיטי העץ נעשים במיוחד ע״י נגר שבעבר היה בונה גטרות והם עשויים מעץ זית מדהים. יציקות פלסטיק בצורת חיות- מקוריות משנות החמישים, והאהובה עליי - שרשרת ברבורים העשויה מידית של מגירה(!) שצופתה בזהב. אין גבול ליצירתיות, לתחכום ולאהבה האמיתית לפריטי וינטג׳ מיוחדים.
בקיצור, שווה ביקור. לא, חובה ביקור.

שרשרת ברבורים

כל מי שאוהב סטיילינג ואיכות ומחפש לשדרג את עצמו או לפנק את עצמו עם תכשיט שיש לו סיפור- זה המקום.

שלי דהרי, רבי פנחס 14 שוק הפשפשים, יפו כמובן! 
וכמובן ניתן למצוא אותה גם בפייסבוק - www.facebook.com/shelly.dahari


רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה