28.11.2014

השקעות נדל"ן ביפו

השקעות נבונות הן השקעות שכנגדן ניתן להצמיח תשואה ראויה. אחת ההשקעות הבטוחות יותר ואלו הכרוכות בסיכון נמוך, הן השקעות נדל"ן בארץ ובעולם. בעת הנוכחית אנו עדים למשקיעים רבים הבוחרים לבצע השקעות ביפו, הן בשל העובדה שהאזור מתפתח והן בשל הפרויקטים הרבים שמוקמים באזור. נדל"ן יכול לשמש כנכס מניב, דהיינו אתם מתגוררים בדירתכם שלכם ובמקביל רוכשים נכס נוסף אותו תציעו להשכרה ומאידך יכולה ההשקעה בנדל"ן לשמש כדירתכם הראשונה בה אתם מתגוררים. בין אם זוהי הדירה הראשונה אותה אתם רוכשים לעצמכם ובין אם זוהי דירה מניבה, עליכם לבחור בנכס הראוי להשקעתכם ולוודא כי ההשקעה משתלמת הן בטווח הקצר והן בהתאם לצפי העתידי.

קו החוף של יפו ובנייה חדשה בעיר

מתיחת פנים לעיר שחברה לה עם תל אביב 

יפו מוכרת וידועה באיכותה כשכונת מצוקה, בה מתגוררת אוכלוסייה קשת יום, אך בשנים האחרונות שכונות רבות בתוך יפו עוברות מתיחת פנים ובהן נבנים מגדלי יוקרה המשווים לה מראה יוקרתי ומשפרים את איכותה. בתחילת השינוי נבנו ביפו מגדלי יוקרה, בהם דירות יוקרתיות ומרשימות במחירים נאותים, אך איכלוס הבניינים היה קשה וזאת בשל הידיעה כי שכונות אלו ביפו רוויות אלימות ואוכלוסייה קשת יום. במקביל לבנייה החלה עיריית יפו להשקיע מיליוני שקלים בפיתוח האזור, בין אם זה שילוב השיטור, פיתוח פארק ירוק ורחב ידיים, פיתוח האומנות, אתרי תרבות ועוד. הזרמת התקציב שיפר משמעותית את האזור ומאז ועד היום הנהירה לעבר יפו הפכה לטבעית על ידי משקיעים רבים ומגוונים.

הגנו על השקעת הנדל"ן שלכם

קבלנים המעוניינים לבנות ביפו מגדלים, עושים עבודתם נאמנה, אך בכדי שאתם תצליחו להגן על השקעת הנדל"ן אותה ביצעתם, חשוב שתרכשו לעצמכם ביטוח משכנתא המאפשר לכם להינצל מאירועים בלתי צפויים. קבלנים רבים משקיעים בפרויקט בהתאם להכנסותיהם ועל פי רוב הכנסות אלו קשורות באופן ישיר למכירת הדירות בפרויקט, אך מה יקרה לכסף שלכם אם לא תצליח החברה להמשיך בבניה בשל קשיים בתזרים המזומנים ואף תגיע למצב בו היא פושטת רגל? לסיטואציות כאלו ובעיקר אם נטלתם משכנתא, קיים הביטוח המאפשר לכם להמשיך בחייכם מבלי לאבד את ההשקעה.
ביטוח משכנתאות הפך לביטוח חובה עבור כל משקיע בנדל"ן וזאת מאז אירוע חפציבה בשנת 2007. אין ספק כי השקעת נדל"ן ביפו עתידה להיות השקעה משתלמת עבור מי שמעוניין להרוויח בטווח הארוך, אך כדי לא לקחת סיכונים בטווח הקצר, יש להגן על עצמכם בכל דרך אפשרית לרבות רכישת משכנתא.


לסיכום – השקעה בנכס נדלני באזור יפו בפרט וברחבי ישראל בכלל, היא צעד נבון בהחלט. במקביל להשקעה יש לקחת בחשבון כי עתידות להיות הפתעות בלתי צפויות, לצד הפתעות לא נעימות ונכון להיערך להן בהתאם ומבעוד מועד. כל השקעה אותה אתם מבצעים צריכה להיות מוגנת במאת האחוזים, כדי שלא תאבדו את השקעתכם על לא עוול בכפכם.

אולי יעניין אותך בנוסף>> פארק מדרון ביפו


רוצים להגיב ?

נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה