26.12.2014

איפה אוכלים ארוחת צהריים ביפו?

photo by: freestock-images.com
יפו זוכה לעדנה קולינרית מחודשת ובשנים האחרונות היא עומדת בהצלחה בתחרות מול תל אביב. ארוחות צהריים ביפו הן מותג של ממש ובמסעדות המובילות קשה להשיג מקום ללא הזמנה מראש. אפשר להגיע ליפו באופן ספונטני כדי לנשנש פיצה מקמח מלא באחד הטאבונים, או לחילופין לשלב מסעדה אותנטית עם ביקור בשוק הפשפשים. 

יפו היא עיר מרתקת המציעה פסיפס אנושי, קולינרי, תרבותי וחברתי. אין גבול לכמות ההפתעות המחכות בין סמטאות יפו העתיקה וניתן לבלות בה שעות ארוכות עם בני זוג או משפחה. את הסקירה של מקומות מומלצים לאכול ביפו כדאי לערוך לפי קטגוריות מאכלים. זו הדרך היחידה להקיף כמה שיותר המלצות וגם לתת מענה על הצרכים המגוונים של קהל היעד. 

בשרים ודגים: חוויה קולינרית לכל החושים

בגבול בין יפו לתל אביב מחכה מסעדת "רק בשר". כפי שניתן להסיק מתוך השם, אין טעם לחכות למנות חלביות או טבעוניות במסעדה הזו. ברשת רק בשר מאמינים שכל מה שצריך לעשות הוא להגיש לשולחן בשר איכותי הצלוי לפי העדפת הסועד. המסעדה מציעה שפע של סוגי בשר, הלקוח בוחר את הגודל ומשלם רק לפי המשקל. התוצאה היא שילוב יוצא דופן בין מנות גדולות ומשביעות לבין איכות ללא פשרות.

עוד מותג מפורסם של בשרים ביפו הוא איציק הגדול. זו מסעדה ברחוב רזיאל 3 בה הדגש הוא על פתיחת שולחן עם סלטים, שיפודים, בשרים ודגים. כל הבשר במסעדה נצלה על גריל פחמי הדר ויש גם טאבון מקומי האחראי על אפיית לחם הבית. באיציק הגדול מבחר מנות לכל המשפחה ואפילו תפריט יינות המתאים לאווירה הקלילה. בנוסף, מסעדת איציק הגדול היא גם המקום לטעום בו דגים טריים. מומלץ לשלב את מנת הלברק עם מנת מרק ראשונה ולהשאיר מקום לקינוח.

חלבי: אוכל איטלקי בלב המזרח התיכון

יפו יכולה להפתיע אפילו את חובבי הקולינריה המנוסים ביותר. מי שמגיע מחוץ לעיר ישמח למצוא ביפו מגוון רחב של דוכני מזון איטלקי. פיצה מקמח מלא או סמבוסק עם גבינה צהובה הם רק חלק מהמאכלים המומלצים ביפו. אפשר לנצל את ההזדמנות של ביקור בעיר ולאכול ארוחת צהריים על טהרת התפריט חלבי. המקום המומלץ הראשון לארוחה כזו הוא מסעדת "איטלקיה בפשפשים" המציעה אוכל בפרשנות אישית של השף. המסעדה נמצאת בתוך מבנה באוהאוס עתיק והמחירים בה נוחים מאוד.

מי שירצה אוכל איטלקי עם דגש על אווירה רומנטית יכול להגיע למסעדת סרדיניה. המסעדה מתמחה בבחירה מוקפדת של חומרי גלם משובחים וטריים. היא פונה לכיכר קדומים ולכן מציעה גם נוף שקשה לסרב לו. היתרון של המסעדה בא לידי ביטוי בשילוב בין שירות לבבי ואוכל מקצועי. אפשר לחוש את מגע היד של הנפשות הפועלות בכל מנה היוצאת לשולחן.


ביקור במסעדת יונה בנמל ת"א

רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה