31.12.2013

ג'ולי וינו שמלות כלה - איכות כמוטיב מרכזי

בלב יפו מצאתי סטודיו לשמלות כלה ...קצת אחרת, כזו שעבורה איכות היא לא מילה גסה. למעשה, היא מילה קדושה. המותג ג'ולי וינו קיים מספר שנים והוא מציע שמלות כלה יפהפיות שמציעות את השילוש הקדוש:

עבודת יד, עיצוב אישי וחומרים איכותיים המהווים בסיס מחייב למה שנקרא בגדי קוטור (couture). 

רגע לפני שנצלול לקולקציה החדשה והחלומית, חשוב לציין כי נדמה שהשוק היום מוצף בבוטיקים המציעים שמלות כלה המתיימרים להציג קולקציות העונות על הגדרת הקוטור אבל האמת היא שבנושא בחירת החומרים רובם נופלים מהגדרה זו בהרבה. יכול להיות שמי שלא ראתה עשרות שמלות כלה (כלומר היא בתחילת הדרך בכל הנוגע למציאת השמלה המושלמת עבורה) לא תבדיל בין בד כזה לאחר אבל יש בינינו גם כאלו שמזהות מייד ומעריכות איכות חסרת פשרות, כאלו שהפרפקציוניזם זורם אצלן בדם. זהו בדיוק פרופיל הלקוחה של ג'ולי וינו. המושג עיצוב אישי מקבל משמעות עמוקה כשמתברר שהבדים המיוחדים שאותם היא מייבאת מכל רחבי הגלובוס (מהודו ועד איטליה) עוברים טיפול מיוחד על ידי הצוות המיומן והמוכשר של הסטודיו.

קטלוג שמלות כלה 2014 מאופיינת בשמלות בעלות טקסטורות שונות היוצרות צלליות מחמיאות לגוף, גם השנה נשארה ג'ולי נאמנה לקו הסקסי אך המתוחכם שמאפיין אותה לאורך כל הדרך. פלוס נוסף לטובתה של ג'ולי וינו יגיע בדמות האתר הנוח ששודרג לאחרונה ומציע תמונות רבות של הקולקציות ואת האופציה הנהדרת של הגדלתן (רק תלחצו בצד ימין למעלה) המאפשרת לנו להתרשם מקרוב מהבדים הנפלאים.

 

שיק מלכותי-

הדגם הזה הוא בין האהובים עליי, אם לא ה... הקווים הנקיים שעוטפים את הגוף, החלוקה האינטליגנטית בין החלק התחתון לעליון, התחרה המקורית וחגורת הזהב המושלמת הזו. אין ספק שאם את כלה שמחזיקה מעצמה פאשניסטה מלכותית- זו השמלה שלך.
שמלות כלה 2014 - ג'ולי וינו


אלוהים נמצא בפרטים הקטנים-

מרחוק השמלה הזו נראית עוד שמלה בגזרה צמודה לגוף עם גב חשוף ומעניין, אבל במבט קרוב תוכלו להבחין בבד המיוחד המרכיב את השמלה. הגוון הכסוף מעט מעניק תחושה של הוליווד בשנות ה40, בעוד שהתכשיט שהשמלה מעותרת בו זורק אותנו חזרה לשנות ה2000. שילוב מנצח.
שמלת כלה מחשוף גב

אצילות ואבירות-

השמלה הזו מחזירה אותי אחורה, ממש אחורה לתקופת האבירים של אירופה. יש ניחוח אצילי בשמלה הזו שמקורו בשילוב השרוולים הרכים עם המבנה הקשוח של השמלה, שילוב המשלים באופן מדויק את המשחק המעניין בין התחרה והבד האטום. אהבתי במיוחד את התחרה בכתפיים שתורמת למעבר חלק בין חלקי השמלה.
שמלת כלה מיוחדת

עם כל היופי והמלכותיות שהשמלות משדרות אין פלא כי ג'ולי וינו הפכה לאחרונה למותג בינלאומי. שדרוג האתר בשנה האחרונה לצד העלייה המתמדת בעולם בשימוש באינטרנט לצורך הזמנת שמלות כלה, הביא איתו גשם מבורך של לקוחות מחו"ל. אי אפשר להתווכח עם העובדה שהצרפתיות מצאו את מבוקשן כשחיפשו שמלות כלה קוטור. אני כבר התחלתי לדמיין את החתונה הפריזאית שלי...ואת?

ג'ולי וינו - Julie Vino
טלפון: 03-5185958
כתובת: מרזוק ועזר 11, תל אביב יפו
אתר אינטרנט: www.julievino.com

רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה