12.12.2015

גלריית לורנס - אולם אירועים מומלץ ביפו

גלריית לורנס הוא אולם אירועים עם נקודת פתיחה מצוינת: הוא ממוקם בלב מבנה עתיק לשימור, בלב הסמטאות הרומנטיות של יפו העתיקה. המתחם של גלריית לורנס כולל בתוכו מבנה עתיק של קשתות, פטיו המעוצב לעילא ולעילא וגג המשקיף אל נופי ומגדלי תל אביב יפו. המקום ידוע בשילוב שהוא מציע בין החדש לישן, ובכך שהוא מספק את מלוא התשתית לעריכת אירועים כיום.

גלריית לורנס

מה תמצאו בגלריית לורנס?

בגלריית לורנס (Lauren’s Gallery) ניתן לערוך אירועים בסדרי גודל משתנים, הן אירועים משפחתיים והן אירועים עסקיים: בסך הכול, ניתן לקיים בגלריה אירועים בסדר גודל של 150 ועד כ-400 מוזמנים, מה שמבטיח אווירה אינטימית ונעימה – דרישת חובה בלא מעט אירועים כיום.

המקום מציע, בהמשך לכך, תשתית ראויה לעריכת האירוע, ובכלל זה מתחם קבלת פנים הממוקם על הגג, חופה הנערכת תחת כיפת השמיים, פינות חמד לישיבה ועוד. חידוש מעניין שמציע המקום היא תהלוכת חתונה, המתקיימת בסמטאות העיר העתיקה של יפו בשילוב ובליווי של תזמורת חיה ואותנטית, המנגנת מוזיקה נעימה במספר סגנונות. את החופה עצמה, באירועי חתונה, ניתן לקיים בגן הנמצא בגלרייה, או לחילופין בבית הכנסת העתיק הממוקם בסמוך. לכל זוג יש את הבחירה שלו, כמובן, כאשר שתי האפשרויות מציעות את כל הדרוש לטקס חופה מרגש באמת.



גלריית לורנס כוללת מערכות תאורה והגברה מתקדמות, המציעות חוויה מלאה עבור האורחים, כשאת המקום עצמו ניתן לעצב על פי הרצונות הספציפיים והטעם האישי של המארגנים. שמו של המתחם הולך לפניו גם בפן הקולינרי, וזאת בדמותו של קייטרינג "מעשייה" בניצוח השף חיים סבג. התפריט הקולינרי של האירועים הנערכים בגלריית לורנס כולל בתוכו מנות עשירות ומקוריות, השואבות השראה מהמטבח הים תיכוני ומותאמות למאפייני האירוע ולעונות השנה.

לתמונות נוספות של גלריית לורנס לחץ כאן

גלריית לורנס, רחוב הצורפים 18, יפו העתיקה
טלפון:036837373



רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה