19.2.2014

מסיבת אופניים בריטית בשוק הנמל ביפו


שוק יפו בנמל

סצינת הרכיבה האורבנית מגיעה לישראל:


כמיטב המסורת בניו יורק, אמסטרדם ובטוקיו, תתקיים לראשונה בישראל מסיבת אופניים בריטית. האירוע ייערך בשוק הנמל ביפו ב-6.3.14 החל מהשעה 19:00. יכלול תצוגת אופניים ואביזרים של מותגים מובילים, תחרויות שליטה והאצה באופניים, מוסיקה ומתחם אוכל עשיר. הכניסה חופשית.

האירוע יתקיים ב-6.3 החל מהשעה 19:00 והכניסה חופשית .

בתל אביב-יפו, כמו בערים גדולות בעולם דוגמת ניו-יורק, אמסטרדם וטוקיו סצינת הרכיבה העירונית הולכת ותופסת תאוצה. סצינת הרכיבה האורבנית, ה-Urban, להבדיל מהשימוש באופניים ככלי תחבורה גרידא, היא סצינה של אסטתיקה, אופנה, ביגוד, טכניקה, מותגי אופניים עירוניים, צבעים, שפה, life Style, תרבות רכיבה וסגנון. סצינת ה-Urban התל אביבית תפסה תאוצה בשנים האחרונות והיא לא מביישת בגודלה ובעוצמה שלה את הסצינה האירופאית.

אולי יותר מכל עיר אחרת בעולם, לונדון היא בירת סצינת ה- Urban, ולא בכדי אנגליה היא הבית של כמה מהמותגים המובילים בעולם בתחום הרכיבה העירונית. באנגליה צמחה מסורת של חדשנות, מעוף ותעוזה שהולידו מוצרים יוצאי דופן לרכיבה עירונית. שלושה מהמותגים הבריטיים המובילים, Brompton, Charge ו – Brooks חברו יחד בישראל בשיתוף עם שוק האוכל בנמל יפו ובהשתתפות השגרירות הבריטית על מנת להביא לתל אביב את הניחוח היחודי של עולם האופניים הבריטי למסיבה  שכולה אופנה, בירה, מוסיקה, רכיבה וכמובן ומעל הכל אהבת אופניים.


בין מותגי האופניים שיציגו באירוע:

Brompton - סיפורה של חברת BROMPTON הוא סיפור של הממציא אנדרו ריצ'י מלונדון שראה בחזונו אופניים מתקפלים לשימוש יומיומי, חזקים ואמינים להתניידות עירונית קלה ונוח. ב- 1975 אנדרו מתכנן אופניים מתקפלים בדירתו מעל כנסיית BROMPTON במערב לונדון ובונה דגמים ראשוניים של אופני BROMPTON המתקפלים לחבילה קטנה וקומפקטית. בשנות ה- 80 אנדרו מייצר אופניים במו ידיו ולבסוף מוצא משקיע ומכאן החזון פורץ גבולות גם מעבר לים. ב- 1995 כבר מקבלת חברת BROMPTON את פרס מלכת בריטניה. היום, אופני BROMPTON מוצגים במוזיאון המדע בלונדון! עשרות אלפי רוכבי BROMPTON מכל העולם חולקים את אותה התשוקה לאופניים חכמים הנדסית לצד אופנתיים צבעוניים ומדליקים בהתאמה אישית: לכל רוכב האופניים המיוחדים שלו. אופני Brompton  הופכים להיות חלק מההתנהלות היומיומית של עשרות אלפי רוכבים אדוקים שלא יכולים בלעדיהם.

Brooks - בחברת Brooks מייצרים אוכפי אופניים כבר 150 שנה: אחרי מותו המצער של סוסו, ג׳י בי ברוקס מצא עצמו שואל אופניים משכנו על מנת להגיע למקום עבודתו. נרגש מהאפשרויות של כלי התחבורה החדש, אך כואב ממאוכף העץ הקשיח, רקם תוכנית לעשות מעשה בעניין זה.... כמעט כמו סיפור היווסדה של החברה, הפכו אוכפי Brooks עם השנים לאגדה. כזו שכל רוכב שהתנסה בהם מעביר הלאה לרוכב הבא. אוכפי העור המתוח, המיוצרים באנגליה, מתאימים עצמם לרוכב ומתיישנים בצורה מופלאה שרק מוסיפה חן לאוכף עם הגיל. במהלך השנים התווספו לאוכפים, תיקי אוכף ותיקי רכיבה. התיקים מותאמים בעיקר לדרישות של רוכבים עירוניים. פונקציונליות לצד סטייל כמו שרק בריטים יכולים.

Charge – מהגבעות המוריקות של Somerset בדרום מערב אנגליה מגיעים אלינו המותג Charge. אופני Charge הם הקלסיקה ב"ה" הידיעה של האופניים האורבניים: צעירים, חצופים, אופנתיים, בועטים ועכשוויים. אופני Charge מציעים פשטות תיכנונית, שימושיות שפונה לנשים וגברים שמשולבים עם תנופה אסטתית. ב- Charge מייצרים אופניים מפלדה, אלומניום וטיטניום עם דגש על חוויית רכיבה עירונית יוצאת דופן שכולה הנאה של השימושיות והפשטות של המוצר. כמו אביזר אופנתי שמצטרף לבגד, האופניים של Charge  הם התוספת האופנתית המושלמת לכל רכיבה עירונית.

מסיבת האופניים הבריטית תתקיים חמישי ה- 6 למרץ במתחם שוק האוכל בנמל יפו, החל מהשעה 19:00.
הכניסה חופשית - הציבור מוזמן.


רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה