24.7.2014

מסע פולים ובתי קפה ביפו

יפו היא עיר הקורצת לחובבי קפה מכל רחבי הארץ. הסמטאות הצרות, האווירה האותנטית ובעיקר הקרבה לאיזור המרכז הופכת את יפו לבירת הקפה של ישראל. בתי קפה רבים נפתחים ביפו לעיתים קרובות ומציעים חוויה בלתי נשכחת עבור המבקרים. אז איך בוחרים את בית הקפה המושלם ומה כדאי לבדוק לפני שנכנסים? הנה סקירה קצרה שתעשה עבורכם סדר במגוון האפשרויות.

בתי קפה קטנים ופשוטים

בקטגוריה של בתי קפה קטנים ופשוטים ניתן למצוא את קפה דאבל אספרסו. המקום פעיל כבר זמן רב, יש בו מגוון של מנות קלילות וארוחות בוקר וגם משקאות קרים לצד מאפים. בית הקפה פתוח לכל אורך השבוע, כולל ימי שישי ושבת.
מי שרוצה להתרענן עם גלידה אחרי או לפני הקפה מוזמן להגיע אל שקד אקספרס, ברחוב יהודה מרגוזה. גם כאן היתרונות הם אווירה אינטימית ויחס אישי של המלצרים. בנוסף, אי אפשר לדבר על בתי קפה ביפו מבלי להזכיר את כנאפה נגה. התיירים המעוניינים לטעום את המרקם העדין והמתוק של יפו חייבים להיכנס אל בית הקפה הזה ולפנק את עצמם עם כנאפה כתמתם.

בתי קפה מגוונים

יש בתי קפה המציעים תפריט עשיר ומגוון של מנות פתיחה, מנות ביניים ומנות עיקריות. כריסטופר'ס ברחוב בית אשל 13 נמצא קצת רחוק ממרכז העניינים של יפו, אולם הוא לא פחות מומלץ ואטרקטיבי. בכריסטופר'ס תמצאו שילוב ייחודי בין בית קפה, מסעדה ומנות צמחוניות.

עוד אפשרות לבלות מספר שעות של מנוחה בין טיולים בסמטאות יפו היא להגיע אל בית קפה MOMA. למרות השם הבינלאומי, MOMA הוא בית קפה ישראלי קלאסי הנמצא בליבו של שוק הפשפשים. המקום נבנה בתוך גלריה לעיצוב ומלבד הקפה יש גם תפריט המתכתב עם אוכל רחוב, פריטי ריהוט ודקורציה מרשימה.

בתי קפה אקסקלוסיביים

בקטגוריה של בתי קפה אקסקלוסיביים יש הרבה מקומות המתאימים לדייט ראשון, לארוחה רומנטית או לחילופין לפגישה עסקית. כדאי לבקר לפחות פעם אחת בקפה פאול'ס ברחוב יפת או בקפה פוריה במתחם נגה. שני בתי הקפה הללו מתמחים בשימוש נכון באמצעים, ציוד וכמובן פולי קפה מהמעלה הראשונה. המחיר המשתלם לא בא על חשבון איכות הקפה והחוויה המוצלחת מובטחת.

מקום נוסף הנחשב בית קפה אקסקלוסיבי נקרא ביסטרו 60. הוא נמצא ברחוב שערי ניקנור פינת קדם, יש בו ארוחות בוקר לצד מנות דגים, בשרים ופירות ים והוא פעיל רק בימי חול. המחיר הממוצע לסועד עומד על עד 70 ש"ח ואפשר להגיע אליו במסגרת סיור רגלי במרכז העיר.


לסיכום, כל אחד יכול למצוא ביפו בית קפה מזמין. מומלץ להתעניין מול חברים ובני משפחה על בתי קפה איכותיים, לנסות כמה שיותר אפשרויות ולשמור על ראש פתוח. לא תתאכזבו גם אם תגיעו ליפו במיוחד עבור הקפה.

רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה