23.2.2015

למצוא דירה ביפו – זה כבר לא חלום

זוהי יפו, ילדה, זוהי יפו

כשאנחנו מדברים על יפו, לעתים קרובות אנחנו לא חושבים עליה כעל רובע בתל אביב – אבל זה בדיוק מה שהיא. יפו היא אחת הערים העתיקות ביותר במדינת ישראל, ובמשך שנים רבות הייתה הנמל החשוב ואחת הערים המרכזיות החשובות בארץ ישראל. בשנת 1949 אוחדה יפו עם העיר תל אביב והפכה לעיר שאנו מכירים כיום – תל-אביב-יפו. עם זאת, כל מי שביקר בעיר יודע להבדיל בצורה מאוד ברורה בין האווירה התל-אביבית לבין האווירה היפואית. ומהי האווירה היפואית? קסם לא מוגדר, שקשה להסביר במילים.
 

דירה ביפו – האזור העתיק והיפה, אווירה נעימה וסביבה איכותית

מה שהופך את יפו למה שהיא זה לא דבר אחד, אלא מכלול של תכונות ויתרונות שהופכים את תושבי יפו לנאמנים ומאוהבים בעירם, והופך את יפו גם לאחד האזורים הנחשקים ביותר לזוגות ומשפחות צעירות שמחפשות אווירה ייחודית. בתור התחלה, ניתן לציין את הקרבה לים ואת אוויר הים הנקי והמלוח שנושמים במשך כל שעות היום. בנוסף, הבנייה האופיינית של יפו, הרחובות המיוחדים והסמטאות העתיקות נותנים כולם ליפו תחושה שאי אפשר להשוות בינה לבין כל עיר אחרת בארץ. לבסוף, ניתן גם לציין את ממד הדו-קיום הייחודי של העיר יפו – שטומנת בחובה מגוון אוכלוסיות בעלות תרבות ייחודית לכל אחת מהן, שמתגוררות אחת בשכנות לשנייה בדו-קיום מופתי ובחינוך משותף, פלורליסטי וייחודי.

לא צריך לחלום – היום אפשר כבר להגשים, במחירים רווחיים במיוחד

אחד האתגרים העיקריים בכל הנוגע למגורים ולמעבר של זוג צעיר או של משפחה צעירה לעיר יפו הוא המחיר הגבוה שכרוך בכך. יפו היא למעשה רובע בתל אביב, ומכלול התכונות הייחודיות שלה הופך אותה ליעד נחשק מאוד – ולכן מחירי השכירות והנדל"ן ביפו גבוהים למדי. עם זאת, לא צריך להתייאש – כיום אפשר למצוא נכסים איכותיים ביפו בלי לחורר את כל החסכונות לחלוטין, כשהכוונה היא בעיקר לרכישת נכסים רווחיים בעיר יפו. המפתח למציאת נכסים רווחיים בעיר יפו טמון פשוט ביסודיות – צריך לחפש טוב באמצעים הרלוונטיים לכך, וכך נמצא את הדירה שאנחנו מחפשים בעיר יפו. חיפוש של דירה למכירה בעיר יפו יכול לתת לנו תוצאות ואפשרויות רבות – ואנחנו צריכים להיות יסודיים, לחפש בלוחות היד-שנייה ובאתרים הרלוונטיים, ולמצוא דירה שתהיה במיקום המושלם, עם האווירה המושלמת ובסביבה עליה תמיד חלמנו.
 

לעשות את זה נכון – ולהגשים את החלום של דירה ביפו

כל רכישה של נכס נדל"ן בכל מקום בארץ היא החלטה משמעותית שצריך לקבל. עם זאת – כמה אפשר להמשיך לגור בשכירות? אתם צריכים לקנות דירה – ואין מקום רווחי ויפה יותר מיפו לעשות את זה. כשעושים את זה נכון, מחפשים ביסודיות ופונים לגורמים הנכונים לחיפוש דירה ביפו – נמצא את דירת החלומות שלנו.
 
רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה