21.10.2015

איך לבחור מטבח גינה?

מטבח חוץ לגינה
ישראל היא ארץ חמה מאוד. כמו מדינות רבות שמזג האוויר בהם חם, גם בישראל אנשים מבלים שעות רבות מחוץ לבית. אם יש לנו וילה או בית פרטי כדאי לנו להשקיע הרבה מאוד בעיצוב החצר והמרפסת שלנו. אנחנו יכולים לעצב את המרפסת שלנו כך שהיא תהיה עוד חלל מגורים נוסף. אנחנו יכולים למשל לעצב את הגינה שלנו כך שהיא תהיה פורחת כל השנה (גם בקיץ) וכך שיהיו לנו בה פינות ישיבה ופינת אוכל. אנחנו יכולים אף להגדיל ראש ולבנות לגינה שלנו מטבח.

מטבח חוץ בגינה יכול לאפשר לנו לבשל ארוחות גורמה בחוץ. כאשר אנחנו בוחרים מטבח חוץ לגינה שלנו חשוב לבחור מטבח פרקטי שנוח מאוד לבשל בו וגם מטבח שהעיצוב שלו יכול להתאים לגינה שלנו.
המלצה שלנו פנו לחברת - חסון מטבחי חוץ עסק שנמצא ביפו


למה מומלץ לבנות מטבח גינה?

אם אנחנו רוצים שהבית שלנו יהיה בית שנעים לגור בו אנחנו צריכים לעצב אותו כך שהוא יתאים לנו ולצרכים שלנו. אם אנחנו אוהבים מאוד לעשות על האש ולבלות מחוץ לבית שלנו במפרסת ובגינה אנחנו צריכים להשקיע גם בעיצוב של החלל החיצוני בבית. מטבח גינה דומה מאוד למטבח רגיל שיש בכל בית. במטבח שנמצא בגינה חשוב להקפיד שיהיה משטח עבודה נוח שעשוי משיש או מגרניט. מומלץ גם לוודא שבמטבח הגינה שלנו יהיה גם כיור וברז עם מים זורמים. אם אנחנו רוצים שהמטבח יהיה ממש מאובזר ואיכותי אנחנו יכולים להתקין בו גם מקרר וגם כיריים לבישול ותנור אפייה. מטבח זה יוכל לאפשר לנו ליהנות מאוד מאורח חיים מהנה בפנים הבית ומחוצה לו. 


מטבח גינה – איך הוא שונה ממטבח ביתי?


מטבח גינה יכול להיות שונה מאוד מהמטבח שיש לנו בבית. מטבחים שנמצאים בגינה הם בדרך כלל מטבחים קטנים יותר מהמטבחים שיש לנו בבית. העיצוב של המטבחים בגינות תלוי אם למטבח יש גג ומחסה מפני הגשם והשמש או אם לא. כאשר אנחנו בונים את המטבח בגינה שלנו חשוב שנחליט אם אנחנו רוצים לבנות אותו מתחת לגג או מחוצה לו. אם המטבח שלנו או לא עם גג אז אנחנו צריכים לבנות אותו כך שאם ירד גשם או יהיה חום קיצוני הוא לא ייהרס ויהווה סכנה בטיחותית. עוד דבר שחשוב לשים לב אליו כאשר אנחנו בונים מטבח לגינה של הבית שלנו הוא לבנות אותו מחומרים שעמידים לתנאי חוץ. יש חומרים שמתאימים יותר לסביבה חיצונית מאשר לסביבה פנימית כמו למשל אבן או עץ.  


רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה