27.11.2016

אולמות אירועים מומלצים בתל אביב יפו

אולי זו חתונה או אולי בר מצווה או כל אירוע אחר שתרצו לחגוג, כמעט תמיד תצטרכו למצוא אולם אירועים המתאים לאירוע. אם אתם גרים באזור המרכז, אל תרחיקו למקומות נידחים, גם בתל אביב הקשוחה ניתן למצוא כמה מקומות מלאי רגש אש יכולים להכיל את האירוע שלכם. להלן 4 מקומות מומלצים המתאימים למגוון אירועים:

גלריית לורנס - 

אמנם הגלריה מתאימה לכל סוגי האירועים, אך אנו ראינו במקום קסם רומנטי אשר מייד עשה לנו חשק להתחתן. הלורנס הוא מתחם אירועים קסום הנמצא בתוך מבנה משוחזר מהתקופה העות׳ומנאית ומשלב סגנון ארכיטקטוני מזרח תיכוני עם אווירה מודרנית. הלורנס נמצא אי שם בין הסמטאות העתיקות ומלאות הנשמה של יפו העתיקה. צוות הלרונס מרבה להשתמש בקסם הטבעי של יפו ומשלב אותו היטב באירועים, למשל זוהי מסורת לערוך צעדת חתונה בסמטאות עד לחופה ובליווי מוזיקלי מרגש עד דמעות. למידע נוסף על גלריית לורנס


הייאנד - &High

אחד ממתחמי האירועים המיוחדים שיצא לנו לראות. המקום נשען על החספוס האורבני של תל אביב אך יודע איך להבליט את היופי והקסם שלו בעזרת עיצוב תעשייתי מדליק ודו שיח בין העיצוב הפנימי לבין הסביבה האורבנית. המקום מתאים לחתונות ומסיבות מכל סוג ויש בו לא מעט נגיעות של אווירה ניו יורקית ההופכת אותו למתאים גם עבור מסיבות קוקטייל. בהחלט מומלץ לבוא ולהתרשם באופן אישי. למידע נוסף על היי-אנד


גלריית דובנוב - 

אם אתם מחפשים מקום קלאסי ברמה גבוהה אשר יודע לעטוף את כל האורחים באהבה ואווירה מעט ביתית, גלריית דובנוב יכולה להיות המקום שאתם מחפשים. למקום ישנו עיצוב גלריה דו מפלסי ואפילו גינה ירוקה המאפשרת לכם לתת אווירה מעט יותר כפרית לאירוע אפילו שאתם בלב הסיטי של תל אביב. על פי ההתרשמות שלנו המקום בהחלט מומלץ לכל סוגי האירועים, מהברית ועד החתונה או האירוע העסקי.


ריברסייד - 

אחת ההפתעות של תל אביב היא אולם האירועים ריברסייד. מפתיע אך דווקא בפאתי הכרך התל אביב ניתן למצוא מקום אשר גורם לכם להירגע כאילו אתם בטבע. בניגוד לגורדי השחקים של תל אביב הנמצאים ממול, תוכלו ליהנות מתפאורה מושלמת לאירוע של מדשאות ירוקות ומי הירקון. במקום יש פוטנציאל גדול למגוון סוגי אירועים ונכונות גדולה של הצוות לשתף פעולה להפקת אירועי קונספט מיוחדים.


רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה