19.4.2015

לא עוד אירוע עסקי משעמם כמו של החברה הזאת וההיא...


גלריית לורנס לאירועים
חברות רבות נהגות לערוך מעת לעת כנסים, רפרזנטציות, אירועי קניינים, אירוע עובדים ומחפשות מקום, שיהיה כמה שיותר מנותק, אחר ושונה ממקום העבודה- לפרוץ את גבולות השגרה ולייצר אירוע מיוחד ומעניין.

ידוע הוא כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל אירוע הוא בחירת המקום. הוא זה שיוצר השראה, מוביל לפעילות מסוימת ומהווה קורת גג לתכנים. משום כך אנשים שצריכים לעשות אירועים מתרוצצים די הרבה עד שהם מוצאים, (והרבה פעמים לא מוצאים) את המקום שהם מחפשים.

אירוע עסקי בגלריית לורנס העתיקה דווקא מעיד על החדשנות שלכם ! 

אם הגעתם לדף הזה אולי מחפשים מקום מושלם לעשות אירוע לעובדי החברה שלכם, עמיתים עסקיים ועוד. אבל גם אם אין לכם אירוע כרגע, רישמו לפניכם: בגלריחת לורנס ביפו העתיקה, יש מתחם אירועים שבעצם העיצוב המיוחד שלו, חוסך לכם הרבה בלבול מוח, קומפלקס שמביא איתו אופי, יצירתיות, חדשנות ופתיחות ועצם קיומו של האירוע שלכם בו, עושה לכם אוטומטית בידול ומיתוג.

חדרים שונים בגלריה כולל הגג, יכולים להכיל עד 400 מוזמנים שיבלו באווירה עתיקה וקסומה, מבנה עם אופי שיתרום לתחושת ההנאה שלהם, ומכאן גם לזיכרון טוב מהאירוע העסקי שלכם.

גם חלל במבנה עתיק, גם ציוד הקרנה משובח וגם בימת אומן- זה האירוע !

הגלריה בנויה במבנה עתיק ולה חללי אווירה שונים ובהם גם חדר אבירים שניתן לערוך בו פגישות עסקיות, פרזנטציות, אירוע קניינים ועוד באווירה מיוחדת שהופכת את כל העניין לסוג של בילוי, וזה ידוע שרובם של העסקים נסגרים בלחיצת יד תוך כדי בילוי...

חדרי אירועים שנראים כמו מלבן, מרובע עם ריהוט משרדי כבר לא עושים את זה היום לעסקים וחברות. היום כולם מחפשים מקום מיוחד שיוכל להכיל את כמות המוזמנים שלהם, אבל גם להשרות עליהם איזה שהיא אווירה בלי להזמין ליצנים על קביים. מדובר במקום שבעצם עיצובו משדר תדמית ומסרים חיוביים, ממתג את האירוע העסקי ומכאן גם את בעלי העסק או החברה.


אין ספק כי קיום אירועים עסקיים היום בגלריה עתיקה, כובשים את המקום הראשון בעיני מנהלים שיודעים שכדי להצליח, כדאי להם לעשות דברים מיוחדים שמייצגים חדשנות, נאורות, פתיחות ומבט קדימה.

רוצים להגיב ?
נשמח לשמוע את דעתך על הנושא – שתף אותנו ואת הקוראים בתגובות ממש פה למטה.
נהנתם, עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים - Jaffa Style בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה